Informacja dla osób, które podpisały akt przeniesienia własności lokalu
Wszystkim osobom, które podpisały akt notarialny ustanowienia odrębnej własności lokalu przypominamy, że spoczywa na nich obowiązek samodzielnego regulowania opłat z tytułu:
Obowiązek samodzielnego wnoszenia opłat powstaje:
Jednocześnie stosownie do powyższego zostają odpowiednio skorygowane wysokości naliczeń dokonywanych przez Spółdzielnię dla danego lokalu z tytułu opłat eksploatacyjnych, w części dotyczącej podatków.
Ponadto przypominamy, że osoba, na rzecz której zostało przeniesione prawo własności lokalu zobowiązana jest w terminie 14 dni od podpisania aktu, do złożenia w Urzędzie Gminy deklaracji na podatek od nieruchomości.
Podajemy adresy urzędów, które wydają decyzje w sprawie wysokości wspomnianych opłat:
a) wieczyste użytkowanie gruntu – Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Gospodarki Nieruchomościami Delegatura w Dzielnicy Ursynów, ul. KEN 61, 02-777 Warszawa
b) podatek od nieruchomości – Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Budżetu Wydział Podatków i Egzekucji, ul. KEN 61, 02-777 Warszawa
Dodatkowe informacje odnośnie podatku od nieruchomości, a także formularz deklaracji można znaleźć na stronie Urzędu Miasta.